Tuesday, June 10, 2014

GARAM BUKIT TULIN PAKISTAN

AJFEnterprise
NATURAL PRODUCTS FOR NATURAL NEEDS

Garam Bukit Tulin Garam Rendaman KakiSila Hubungi
Taman Danau kota Jalan 3/23D off jalan Genting Klang
Kuala Lumpur
Tel : +603-23854590
         +60163137654
         +60182190166mailto:ajf.enterprise@gmail.com

AJF Enterprise

Mandi air garam Bukit Tulin adalah cara yang hebat untuk merevitalisasi
Kulit anda adalah organ yang menggalakkan pengeluaran mencerminkan kondisi usus anda. Ketika anda mengambil air garam mandi, garam mineral membantu kulit dalam bentuk ion. Bio-energik titik lemah akan seimbang dan aliran tenaga tubuh akan diaktifkan.
Untuk mendapatkan manfaat penuh daripada kristal alami garam mandi, kepekatan garam yang tepat sangat penting. Konsentrasi garam harus setidaknya sama dengan salah satu cecair tubuh anda (sekitar 1%) untuk mengaktifkan nisbah pertukaran osmosis. Rumus untuk 1% larutan 1,28 ons garam per galon air.
Kerana tab penuh biasanya memuat 100-120 liter (27-32 galon) air, setidaknya 1.2 kg. (2,6 pon) garam alam diperlukan.
• Untuk mengelakkan penggunaan tenaga tubuh untuk menyeimbangkan suhu, air harus kira-kira 37 ° Celsius (97 ° Fahrenheit). Mandi anda akan tetap pada suhu malar kerana komposisi Biofisik garam begitu kuat - itu menyebabkan molekul untuk bergerak dalam irama malar.
Jangan menggunakan aditif mandi, sabun, atau minyak.
• Mandi anda harus berlangsung 20 hingga 30 minit. Selama waktu ini, suhu dan susunan mandi air masin adalah setanding dengan cairan ketuban di mana embrio mengapung di negara pralahir.
• Jangan mandi pergi, cukup kering dengan tuala.
• Setelah mandi air garam, anda perlu berehat selama paling sedikit 30 minit.
AMARAN : Sementara mandi air garam mempunyai kesan positif, mereka juga menuntut pada sistem sirkulasi. Jika anda menderita jantung lemah atau miskin sirkulasi, selalu berunding dengan doktor anda terlebih dahulu.

menggabungkan air dan garam, ion positif garam mengelilingi ion negatif daripada molekul air dan ion negatif daripada garam mengelilingi ion positif molekul air Ion menjadi dihidrolisis dan struktur geometrik garam dan air berubah untuk membentuk struktur yang sama sekali baru.
Dalam proses ini disebut penghidratan, yang biophotons (foton yang dipancarkan secara spontan oleh semua sistem kehidupan) yang tersimpan dalam kristal garam bukit tulin ditetapkan bebas dalam air garam, yang berlaku tanpa tenaga tambahan. Anda boleh membuat air garam sendiri tepat di rumah anda sendiri.
Anda boleh mula menggunakan garam kristal untuk tujuan-tujuan ini dengan menempatkan dalam air cukup sehingga larutan menjadi tepu. Solusi ini disebut air garam dan juga disebut sebagai "tunggal" (begitu-berbaring Garam kristal boleh didapati dalam dua bentuk untuk keselesaan anda. Blok yang lebih besar dapat dilarutkan dalam air untuk mandi.
Untuk menggunakan Himalaya Bath Salt anda boleh mengikuti langkah-langkah ini:
• Longgar mengisi wadah kaca closable (Mason jar) dengan beberapa batu kristal garam. Tambah mata air alami atau air murni, sepenuhnya mengisi wadah
Setelah sekitar 24 jam, lihat untuk melihat apakah garam kristal telah sepenuhnya dibubarkan. Jika demikian, tambah beberapa kristal Ketika air tidak boleh lagi melarutkan garam lagi, kristal garam akan duduk di bahagian bawah stoples tanpa melarut Pada titik ini solusi akan menjadi tepu pada 26%, dan siap untuk digunakan.
Ada banyak cara untuk mengalami secara langsung manfaat alam termasuk mandi air masin dalam larutan air garam.
Meskipun anda pasti akan menemukan banyak kegunaan menguntungkan lain tunggal (air garam) dicipta daripada Himalayan Crystal Salt, berikut adalah beberapa kegunaan umum:
• Cuba mencuci muka air garam Bukit Tulin, atau Himalaya Crystal Salt dicampur dengan aroma percuma, sabun alami sebagai wajah atau gosok badan.
Menenangkan kaki anda dengan kaki direndam air Garam Bukit Tulin.
Nasal Cuci: Cuba mencuci hidung dengan beberapa butir kristal ¼ cawan garam dalam air hangat.
• Gosokkan air Garam Bukit Tulin langsung pada kulit anda dan biarkan kering.
• Tenggorokan: Berkumur dengan larutan air garam hangat, tetapi jangan menelan.

SABUN GARAM BUKIT TULIN
GARAM RENDAMAN KAKI (GARAM Bukit Tulin)

kami sangat yakin bahawa anda akan lebih daripada puas dengan pembelian anda Dari pada AJF Enterprise Garam Himalaya Garam bukit Tulin saya, saya memberikan 100% Wang Kembali Garansi Lifetime sehingga anda boleh mencubanya dengan NO RISK mengenai garansi wang kembali.
Sila hubungi jabatan perkhidmatanpelanggan kami untuk syarat dan ketentuan.
Sila Hubungi dapatkan Garam Bukit Tulin Dari Syarikat kami,
kami jamin 100% Tulin di import dari Pakistan dan India.


AJF Enterprise 001912376-V

Lampu Garam berlainan size Sabun Dari Garam Bukit Tulin
Lampu Garam Buntuh Bulan Lampu Garam Buntuh GunungRM 70 each
Garam Dari (Bukit garam)
RM 7 (800gm)
Lampu Garam Bukit Tulin
(800gm) RM 70 each



AJF ENTERPRISE 001912376-V
TAMAN DANAU KOTA JALAN 3/23D OFF JALAN GENTING KLANG
SETAPAK KUALA LUMPUR (MALAYSIA)
Tel : 03-23854590
016-313-7654
018-219-0166
ajf.enterprise@gmail.com

http://www.ajfenterprise.com/
blogger. garambukittulin.com